آیا برای خرید از فروشگاه کاندوم، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با توجه به قانون تجارت الکترونیکی تمام خریداران باید الزاماً عضو فروشگاه باشند. اعضاء فروشگاه کاندوم از امتیازهای ویژه ای برخوردار هستند:
  1. امکان ارسال خبرنامه
  2. بهره مندی از تخفیف های ویژه
  3. اولویت ارسال اجناس
  4. اطلاع رسانی درباره کالاهای جدید
  5. احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 19 تا 10 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد انجام خواهد شد.

آیا می‌‏توانم برای کالاهایی که موجود نیستند سفارش ثبت کنم؟
بله، در این صورت سفارش شما ثبت شده و از به محض تامین کالای مورد نیاز، سفارش شما برایتان ارسال خواهد شد.

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.

آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
بله، پس از انجام مراحل خرید میتوانید با تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس گرفته و با اعلام کد سفارش، اطلاعات خرید و آدرس مورد نظر، سفارش کادوپیچ کردن کالای خریداری شده را به مسئولین پشتیبانی اعلام کنید.

از وضعیت خرید که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،پیام کوتاه و ایمیل سفارش برای اعضاء ارسال می شود.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
شما تنها به صورت اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید. همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در فروشگاه کاندوم، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

می توان پس از ارسال کالا و حضوری مبلغ را پرداخت کرد؟
خیر، تنها روش پرداخت مبلغ کالا پرداخت آنلاین است.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان پشتیبانی در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری می نمایند.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در فروشگاه دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش فروش فروشگاه تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود.
پشتیبانی

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. اطلاعات تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن کالا به شما اطلاع دهیم!

نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
شماره تلفن همراه